Budownictwo wczoraj i dzis : TATA Tower / Seth Ellsworth + JaYoung Kim

Dzięki uprzejmości Studio Ellsworth Illinois Institute of Technology studenci B.Arch, Seth Ellsworth i JaYoung Kim podzielili się z nami swoim podróżującym projektem studia Mumbai, TATA Tower.
Ich projekt bada kryzys infrastrukturalny związany z parkowaniem w rozwijających się regionach, takich jak Bombaj, i jak rozwiązywać takie problemy w sposób, który nie hamuje ekspansji gospodarczej, zwiększa gęstość zaludnienia, produkuje czystą energię i tworzy wysokiej jakości przestrzeń zewnętrzną dla Bombaju.
Dodatkowe zdjęcia i opis architektów po przerwie.
Do roku 2030 25% obszaru Mumbaju zostanie pokryte zaparkowanymi samochodami.
.
Mombajskie studio informacji na temat policji w ruchu drogowym Ellsworth Opis projektu Projekt ten jest odpowiedzią na rosnące zatłoczenie i zanieczyszczenia w Mumbai.
TATA Corporation jest największym producentem samochodów w Indiach i producentem Nano, najtańszego samochodu świata (2500 USD).
Wieża jest postrzegana jako rozwinięcie dla biur TATA i rezydencji dla pracowników, z których wszystkie napędzają samochody Nano z napędem alternatywnym.
TATA Tower ma być częścią znacznie większego rozwiązania dla rozpadającej się infrastruktury miasta.
Wymagania energetyczne budynku i pojazdów spełniają żaluzje fotowoltaiczne, zintegrowane z budynkiem turbiny wiatrowe, trójgeneracja oraz farma alg, która produkuje biodiesel.
Pionowe parkowanie pozwala na maksymalne zagęszczenie parkingu, zbierając zaparkowane samochody, aby działały jako zapasy do parkowania sąsiadujących ze sobą wież.
Pozwala to również zaoszczędzić miejsce dla bardziej zorientowanego na pieszy samolotu naziemnego, umożliwiając parkowanie, rekreację i zwiększony transport publiczny.
Budowanie Agendy Zwiększenie gęstości Mumbai doprowadziło infrastrukturę miasta na skraj upadku.
Transport publiczny jest albo nieistniejący, albo znacznie przekracza możliwości, co przyczynia się do wzrostu liczby samochodów w mieście.
Nasz budynek przewidziany jest na rok 2030, a wraz z nowymi strategiami transportu miejskiego (opłaty za wjazd do centrum itp.) Ma na celu: Dzięki uprzejmości Studio Ellsworth // Utworzenie nowej społeczności mieszkaniowej dla TATA Corporation i jej pracowników, gdzie każda rodzina ma alternatywne paliwo TATA Nano.
2 // Generuj energię elektryczną i biodiesel z alternatywnych źródeł energii, aby zasilać zarówno budynek, jak i pojazdy.
3 // Stwórz pionowy system parkowania na całej wysokości wieży, aby zmaksymalizować gęstość parkowania.
4 // Zintensyfikować gęstość parkowania samochodów w mieście, eliminując typową anty-miejską strukturę parkingową i zwalniając przestrzeń dla bardziej pieszego budynku na parterze.
5 // Pozwól, aby budynek stał się zasobem parkingowym dla pobliskich wież, połączonych poziomo na wysokościach przez skybridges.
* Liczba budynków mieszkalnych w planie = 930.
Liczba miejsc parkingowych = 4050.
6 // Tworzenie wysokiej jakości parków i miejsc na zewnątrz w całej wieży, na korzyść społeczności pionowej i społeczności lokalnej w Mumbaju.
7 // Stań się prototypem dla miejskich upraw alg i innych form alternatywnego wytwarzania energii.
8 // Zostań pionowym prototypem parkingu dla innych obszarów w Bombaju i innych miastach na całym świecie.
Zespół projektowy: Profesor Antony Wood, Seth Ellsworth, JaYoung Kim Lokalizacja: C-Ward, Mumbai, Indie Data: Wiosna 2010 r.
Materiały: Beton, stal Sponsor: Rada na Wysokich Budynkach i Miejskim Planowaniu Konceptualnym Plan terenu
[więcej w: pustaki keramzytobetonowe, kalkulator ocieplenia, mrówka lewin brzeski ]

Powiązane tematy z artykułem: kalkulator ocieplenia mrówka lewin brzeski pustaki keramzytobetonowe